adexo3
۲۷۸۹۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکایت فابرگاس از کارشناس شبکه BBC

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی از یکی از کارشناسان فوتبالی شبکه BBC‌ انگلیس به خاطر نسبت دادن اتهامی بی‌اساس به او شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: وکلای سسک فابرگاس از پت نوین، مفسر فوتبالی شبکه BBC که چندی پیش مدعی شد هافبک اسپانیایی چلسی برای اخراج شدن ژوزه مورینیو از استمفوردبریج تلاش کرده است، شکایت کرد. نوین چندی پیش در یکی از برنامه‌های رادیو BBC ادعا کرد که فابرگاس به هم‌تیمی‌هایش گفته است ترجیح می‌دهد چلسی ببازد، اما مورینیو اخراج شود.

حالا با اخراج شدن مورینیو و محقق شدن خواسته تعدادی از بازیکنان چلسی که طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی فابرگاس هم جزو آنها بوده است، این هافبک پیشین بارسلونا علیه مفسر شبکه BBC موضع‌ گرفته و از وکلای خود خواسته که از وی شکایت کنند.

در ماه نوامبر هم گری ریچاردسون، مجری برنامه «اسپورتس‌ویک» که یکی دیگر از برنامه‌های ورزشی رادیویی انگلیس است، ادعا کرده بود که یکی از بازیکنان سرشناس و بزرگ رختکن چلسی به هم‌تیمی‌هایش گفته تا وقتی مورینیو سرمربی تیم باشد، برایش مهم نیست که آبی پوشان لندن چگونه نتیجه می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج